Veelgestelde vragen
Je vraag is niet beantwoord? Bezoek onze contactpagina of stuur ons een e-mail – we antwoorden meestal binnen 24 uur:
E-mail: support@myportrait.be
Tel.: +4993145327470
Aanbieder: MyPortrait, Dominik Bahrke, Königsberger Str. 1, Whg. 73, 97072 Würzburg, Duitsland
Voor de bestelling
5 - 8 werkdagen (2 - 3 werkdagen verwerkingstijd, 3 - 5 werkdagen verzendtijd)
De levertijd bestaat uit een verwerkingstijd van 2 - 3 werkdagen per bestelling (bijv. het maken van ontwerpen voor gepersonaliseerde portretten) en de verzendtijd van het pakket. De verwerkingstijd kan langer duren als er bijvoorbeeld gratis wijzigingen aan het ontwerp worden aangevraagd of als we geen reactie ontvangen.
Ja – elke klant ontvangt bij ons een voorbeeld of ontwerp ongeveer 2 à 3 werkdagen na het plaatsen van de bestelling per e-mail. Controleer ook je spamfolder.
Posters worden opgerold verzonden. Op die manier kunnen transportschade het beste worden voorkomen.
Wijzigingen aan het ontwerp zijn gratis – zo zorgen we ervoor dat je van tevoren precies weet wat er uiteindelijk wordt geleverd.
Wensen voor aanpassingen kunnen eenvoudig per e-mail als antwoord worden doorgegeven.
Natuurlijk! Wij maken portretten van elk dier: of het nu een hond, kat, muis of konijn is. Ook portretten van mensen en voertuigen zijn mogelijk.
Je foto moet bij voorkeur scherp zijn en in goed licht zijn genomen. Maar maak je geen zorgen! Op de productpagina kun je tot 10 foto's tegelijk uploaden.
Wij kiezen de beste foto voor je uit en nemen contact met je op als de kwaliteit niet voldoende is.
Na de bestelling
Bezoek hiervoor onze contactpagina of stuur ons een bericht onder vermelding van je bestelnummer – we antwoorden meestal binnen 24 uur:
E-mail: support@myportrait.be
Als je nog geen ontwerp hebt ontvangen, neem dan gewoon contact met ons op (zie hierboven) en we maken de preview met een andere foto van jouw keuze. Heb je het ontwerp al ontvangen? Geen probleem – stuur ons gewoon een nieuwe foto als antwoord.
Tot aan de verzending zijn de volgende wijzigingen mogelijk:
- Leveradres
- Wijzigingen aan het product (bijv. wissel van poster naar canvas of andere afmetingen)
- Wijziging van geüploade foto’s
- Wensen voor aanpassingen aan het ontwerp
Bezoek hiervoor onze contactpagina of stuur ons een bericht onder vermelding van je bestelnummer – we antwoorden meestal binnen 24 uur:
E-mail: support@myportrait.be